Szolgáltatásaink

Cégünk fő profilja kis, és közepes méretű számítógép hálózatok üzemeltetése, karbantartása.
Vállaljuk egyéni számítógépek, kis (2-10 fős) és közepes méretű (kb 100-600 munkaállomásig terjedő) számítógép hálózatok üzemeltetését, karbantartását beleértve munkaállomásokat, szervereket egyaránt.

Felhasználóink, és a piaci igényeknek megfelelve alapvetően személyi számítógép alapú, Microsoft Windows operációs rendszereket alkalmazó hálózatok rendszergazdai feladatait, felügyeletét végezzük, de nyitottak vagyunk a szabad szoftverek alkalmazására is. Legyen az Linux, BSD alapú rendszer, vagy akár csak egy szabad felhasználói szoftver, pl Open Office Org csomag.
Vállalkozásunk évek óta viszonteladó partnere Magyarország legnagyobb számítástechnikai hardver, és szoftver nagykereskedőinek.
Partnereink révén jó minőségű, kedvező árú, megbízható garanciális feltételekkel bíró hardver és szoftver eszközök beszerzését tudjuk biztosítani felhasználóinknak, megrendelőinknek.
Közel évtizedes tapasztalatunk van kis és közepes méretű számítógép hálózatok tervezésében, kivitelezésében.
Külsős rendszergazda vállalkozásként három kapcsolati formát dolgoztunk ki partnereink számára.

1. Havi átalánydíjas szerződés keretein belül üzleti partnereink felé a szerződésben foglalt rendelkezésre állási időben, és a megállapodás és szerződés tárgyát képező kiszállási idővel megkezdjük a hiba elhárítását, akár a hét minden napján, 24 órában kiszállási díj nélkül.
Átalánydíjas partnereinknél az előre egyeztetett időpontokban végzett megelőző karbantartás, és a rendszer folyamatos felügyelete miatt a véletlenszerű hibák elhárítása tevékenységünknek csak kis részét jelentik.
Havi átalánydíjas szerződéssel rendelkező partnereinknél, amennyiben rendszerük biztonsági beállításai, és a helyi lehetőségek erre teret adnak, megoldható egyes hibák távfelügyeleten keresztüli elhárítása is. E módszernek vannak hardveres és szoftveres feltételei, melynek megteremtése a megbízó feladata, valamit e módon csak a feladatok, hibák egy részét lehet megoldani.
A távfelügyelethez speciális technikai eszköz (VPN router), és állandó szélessávú internet kapcsolat (ADSL vagy kábelnet), lehetőleg fix IP cím (megoldható dinamikus IP cím esetén is) szükséges.

Partnereink számára amennyiben igénylik, szerződésbe foglalt haszonkulcs alkalmazásával biztosítjuk a hardver, és szoftver eszközök beszerzését. Az általunk beszerzett eszközök üzembe-helyezéséért, installálásáért, a garanciális ügyintézésért külön díjat nem számítunk fel.
A távfelügyelethez speciális technikai eszköz (VPN router), és állandó szélessávú internet kapcsolat (ADSL vagy kábelnet), lehetőleg fix IP cím (megoldható dinamikus IP cím esetén is) szükséges.

A megadott árért a következőket vállaljuk:

    Hatékony hibamegelőzés,
    munkaállomások fizikai és szoftveres karbantartása, üzemeltetése,
    szerverek üzemeltetése, karbantartása (windows 2000, 2003, Linux),
    telefonos online segítség (word, excel stb...),
    távfelügyeletes, illetve helyszíni gyors hibaelhárítás,
    vírus írtást, tűzfal védelmek tervezését, kialakítását, folyamatos frissítését,
    a szervereken és kliens gépeken lévő adatok archiválását,
    hálózatok kialakítását, kábelezését (a kábelezést külön díjért),
    rádiós vezeték nélküli hálózatok kialakítását, telepítését,
    olcsón, nagykereskedelmi árra számolt fix jutalékkal szoftver és hardver eszközök beszerzését,
    nem helyszíni hibajavítás esetén cserekészülék biztosítása,
    garanciális eszközök ügyintézését,
    ingyenes szaktanácsadás,

2. Havi előfizetési díjas szolgáltatásunk, keretében az előfizetési díjért a partnerünk számára biztosítjuk a hiba bejelentését követő 24 órán belüli hibaelhárítás megkezdését. Előre meghatározott óradíj, Budapest közigazgatási határán belül ne, azon túl a szerződésben foglaltak szerint számítunk fel kiszállási díjat.

A havidíjjal ön regisztrált ügyfelünké válik, így az alábbiakra jogosult:

    24 órán belüli hibaelhárítás a hibabejelentést követően.
    Évenkénti egyszeri teljes körű rendszerkarbantartás (Hardveres, szoftveres karbantartás).
    Telefonos online segítségnyújtás. (Windows, Word, Excel, Acces, stb...).
    Kedvező, nagykereskedelmi árra számolt fix jutalékkal szoftver és hardver eszközök beszerzése.

3. Alkalmi megbízás egyszeri hibaelhárításra.
Nem kedveljük ezt a formát, bár a z élet néha rákényszeríti a legtöbbször kétségbeesett megbízót egy ilyen lépésre. Sajnos ez nem nyújt biztonságot a felhasználónak, hisz egy ismeretlen, jobb esetben ismerős cég soha nem látott kollégájába kell megbíznia.
A helyzetből adódóan az etikai, és anyagi felelősség kérdése sem tisztázható teljesen. Valamint sokszor felesleges költséget is jelent, hisz a pontos és szakszerű munkavégzéshez előbb a munkát végző kollégának minél jobban tájékozódnia kell, csak ez után lehet a tényleges munkát megkezdeni, miközben peregnek az órák...
Szolgáltatásaink - Netfabrik.hu